Veckans träning

Ja, nu är det ju redan tisdag men lägger upp veckans träningsschema från måndag-söndag ändå, det ser väldigt liknande ut för jämnan, månad in och ut haha, men brukar bli lite småförändringar ibland, speciellt nu snart när höstschemat drar igång så kommer jag byta ut fler pass för större variation, -och mer träningsglädje!
 
ser oerhört mycket fram emot att köra igång med SH`BAM som jag älskar!
Jag kommer nog även fortsätta mer regelbundet med combaten som är otroligt rolig och bra träning, har kört spinning måndagar för det mesta men byter nog ut det passet nu och kör SH`BAM/Combat varannan vecka.
 
Det är ju även lite förändringar i mina instruktörsbitar i höst, kör från och med nästa vecka CORE på måndagar, SPINNING & CORE på onsdagar, sedan delar jag SPINNING fredagar och söndagar med två andra instruktörer så det blir ungefär tre pass jag leder per vecka. Övriga dagar är mina EGNA träningsdagar ...=) feels great!
 
 
(3 veckors sedan på underbara Räggårdsviken på Hammarö)
 
 
Veckans träningsupplägg:
 

Måndag:
 
 LångPW 15 km förmiddag,
Body Combat 55 min kväll
 
Tisdag:

Kortare löptur 6,5 km förmiddag,
Body Pump 45 min+ Spinning 45 min em
 
Onsdag:
 

PW 60 min förmiddag
Spinning30+Core30 (eget pass) kväll
 
Torsdag:

PW 60 min förmiddag,
Spinning 45 min (eget pass) kväll
+ egen coreträning ca 30 min
 
Fredag:
 

PW 60 min ca förmiddag
Body Pump45 min+ Spinning 45 min em
 
Lördag:
 

Vila
 
Söndag:
 

PW ca 60 min förmiddag
Body Pump 55 min em
 
_______________________________________________________________________________________
 
 
Nu är det dags för lite mellis, kör en omelett, keso/kalkon, vilket alltid går hem med lite fruktsallad till =)
 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ciao!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lisaalpsten.blogg.se

Här följer ni min vardag med fokus på träning, kost och hälsa.

RSS 2.0